SAYI 43 SUNUŞAydemir OkayEditoryaltr0BASINDA ‘TAN OLAYI’ - 4 ARALIK 1945Ayla AcarMakaletrS. 1-22HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÖN ÇALIŞMAGaye Atilla, Aygen Oksay, Ramazan ErdemMakaletrS. 23-371961 ANAYASASINDA İFADE ÖZGÜRLÜĞÜSinem BirolMakaletrS. 39-54TÜKETİCİNİN GERÇEK VE İDEAL BENLİKLERİ ARASINDAKİ ÇATIŞMA: DOVE GERÇEK GÜZELLİK KAMPANYASI VE ÖZ SAYGI PROGRAMI İLE STEREOTİP KOZMETİK MARKA MESAJLARINA KARŞI PROTEST BİR YAKLAŞIMFiliz Otay Demir, Dilge KodakMakaleenS. 55-75YEREL TELEVİZYON ÇALIŞANLARININ ÖRGÜTSEL STRES FAKTÖRLERİ: KAYSERİ İLİNDE BİR ARAŞTIRMAÖzlem GüllüoğluMakaletrS. 77-104YENİ KENT YOKSULLUĞU, ATIK TOPLAYICILARI VE TEMSİL SORUNSALI: KATIK DERGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEMEDuygu Özsoy TaylanMakaletrS. 105-121TERÖRİZM HABERLERİ – SÖYLEMLER, MİTLER VE RETORİK MÜCADELELERİLiane RothenbergerMakaledeS. 123-140KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARINDAKİ EĞLENCE İÇERİKLERİNE İLİŞKİN KURAMSAL YAKLAŞIMLAR HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRMESibel Fügan VarolMakaletrS. 141-161SAĞLIK İLETİŞİMİ ÇALIŞMALARINDA ALIMLAMA ANALİZİNİN KULLANIMI: ODAK GRUP ÇALIŞMASI YOLUYLA KAMU KAMPANYALARI VE REKLAM METİNLERİNE İLİŞKİN ÇAPRAZ BİR OKUMA PRATİĞİSema Yıldırım BecerikliMakaletrS. 163-177