Do We Know Organic Food Consumers? The Personal and Social Determinants of Organic Food ConsumptionFatma Görgün Deveci, Sevtap Ünal, Tuğba YıldızDOI :10.26650/ibr.2019.48.0019Araştırma MakalesienS. 1-35Individualized HR Practices and Idiosyncratic Deals (I-Deals) and the Expected Positive Individual and Organizational OutcomesEda Çalışkan, Alev TorunDOI :10.26650/ibr.2019.48.0016Araştırma MakalesienS. 36-63Yöneticilerin Stratejik Liderlik Davranışlarının Kurumsal İtibar Algısı Üzerine Etkisinde Kurumsal Sosyal Sorumluluğun (KSS) RolüSeda Kızıl, Atılhan NaktiyokDOI :10.26650/ibr.2019.48.0051Araştırma MakalesitrS. 64-83Türkiye Konut Piyasasında Etkinlik AnaliziEsra Alp, Ünal SevenDOI :10.26650/ibr.2019.48.0046Araştırma MakalesitrS. 84-112Bankalarda Hile Denetimi: Merkezden Sürekli Denetimin Şube Faaliyetlerine Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırmaİsmail Kaban, Mustafa GülDOI :10.26650/ibr.2019.48.0040Araştırma MakalesitrS. 113-143Çokuluslu Şirketlerin Doğrudan Yabancı Yatırım Yer Seçiminde Sektör Taşıma Kapasitesinin GerekliliğiÇiğdem Baskıcı, Yavuz ErcilDOI :10.26650/ibr.2019.48.0019Araştırma MakalesitrS. 144-159