An Investigation of the Effects of Authentic Leadership on Individual Creativity: A Research within Packaging SectorAyşe Yeşim Doğanay Gül, Merve Koçoğlu SazkayaDOI :10.26650/imj.2020.89.0001Araştırma MakalesienS. 1-22The Investigation of Generational Differences in the Effect of Transformational Leadership on Organizational Commitment and Job Satisfaction: A Research in the Pharmaceutical IndustryÖzlem Özbek, Serdar BozkurtDOI :10.26650/imj.2020.89.0002Araştırma MakalesienS. 23-46The Joint Effects of Customer and Competitor Orientation on Marketing Performance: A Case of an Industry Leading Firm in TurkeyTarkan TunçDOI :10.26650/imj.2020.89.0003Araştırma MakalesienS. 47-71Toxic Leadership: Systematic Review Based on Studies Made in TurkeyZihniye Okray, Anjelika Hüseyinzade ŞimşekDOI :10.26650/imj.2020.89.0004Araştırma MakalesienS. 73-96Türk Yazınında Uluslararası İşletmecilik: 1990-2019 Yıllarına Dair Bir İçerik AnaliziKübra MertDOI :10.26650/imj.2020.89.0005Araştırma MakalesitrS. 97-132Örgütlerde Meslek İntiharını Önlemeye Yönelik Bir Model ÖnerisiFeyza Çağla Oran, Betül Balkan AkanDOI :10.26650/imj.2020.89.0006Araştırma MakalesitrS. 133-155MOORA ve MOOSRA Yöntemleriyle Akıllı Telefon SeçimiMehmet Hakan ÖzdemirDOI :10.26650/imj.2020.89.0007Araştırma MakalesitrS. 157-170