Ara Dinkjian’ın Müzikal Kimliğinin Türk Popüler Müziği Besteciliği Üzerindeki YansımalarıAli Önal, Esra BerkmanDOI :10.26650/CONS2022-1136363Research ArticletrP. 129-179Reality Matters: Relevance of Ibsen’s The Wild Duck and Chekhov’s The Seagull to Daily LifeMahmut KayaaltıDOI :10.26650/CONS2022-1148156Research ArticleenP. 181-191Hamlet Makinesi’nin Postdramatik YapısıMustafa ÇalışkanDOI :10.26650/CONS2022-1151563Research ArticletrP. 193-213Üretirken Direnmek: Türkiye Punk Sahnesinde Kendin YapEce N. Alparslan, Şengül İnceDOI :10.26650/CONS2022-1159792Research ArticletrP. 215-237Yakup Kadri Karaosmanoğlu’nun SağanakAdlı Oyununda Evin PoetikasıBahar Yıldırım SağlamDOI :10.26650/CONS2022-1170945Research ArticletrP. 239-259The Zri-Rab: A New String Instrument from the Ancient Frescos of Sri LankaIsuru B. DehideniyaDOI :10.26650/CONS2022-1175163Research ArticleenP. 261-281Paul Hindemith’in İki Piyano için Sonat’ındaki Eklektik Yaklaşımlar, Etkileşimler ve Üslupsal ParalelliklerÇağla CokerDOI :10.26650/CONS2022-1175334Research ArticleenP. 283-304Sonik Öz Kontrol: Orfik Medyanın Duyumsal DeneyimiBahadırhan KoçerDOI :10.26650/CONS2022-1177428Research ArticletrP. 305-319Klasik Gitar Eğitiminde Üretken Öğrenme Modeli’nin Kullanılması: Agustin Barrios Mangoré La Catedral ÖrneğiMurat GökDOI :10.26650/CONS2022-1190628Research ArticletrP. 321-344