Songs About The Đurumlije in Music EducationNaka NikšićDOI :10.26650/CONS2023-1232865Research ArticleenP. 1-24Bir Oyunculuk Yöntemi Olarak Aktif AnalizNazım Uğur ÖzüaydınDOI :10.26650/CONS2023-1257445Research ArticletrP. 25-50Saygun’un Geleneğe Bakışı ve Kerem Operasında Kullanılan Anadolu Ezgileri*Yılmaz KoçDOI :10.26650/CONS2023-1261770Research ArticletrP. 51-74Bir Postmodernizm Tartışması: György Ligeti’nin Le Grand Macabre OperasıDuygu Küçük Özbek, Şebnem ÜnalDOI :10.26650/CONS2023-1265357Research ArticletrP. 75-94Uygulamalı Tiyatro ile Yeni Bir Toplum HayaliTuğçe Gözde PelisterDOI :10.26650/CONS2023-1291368Research ArticletrP. 95-110Drama Kültürden Ne Anlamalı?Görkem ŞarkanDOI :10.26650/CONS2023-1291088Research ArticletrP. 111-130Plautus’un Amphitryon Oyununun Broadway ve Türkiye’deki Müzikal UyarlamalarıSitare BilgeDOI :10.26650/CONS2023-1290984Research ArticletrP. 131-160İkinci Dünya Savaşı’nın Sovyet Klasik Müziği’ne EtkileriEzgi Nihan UzunonatDOI :10.26650/CONS2023-1293857Research ArticletrP. 161-180Piyanoda Hız Gerektiren Pasajların Farklı Ritim Kalıpları İle Çalışılmasının İncelenmesiZeynep Oya BıyıklıoğluDOI :10.26650/CONS2023-1295824Research ArticletrP. 181-194