Analysing Synthetic Scale Structures in Ulvi Cemal Erkin’s Piano Sonata, 1st and 2nd SymphoniesÜmit FışkınDOI :10.26650/CONS2025-1613880Research ArticleenP. 1-13Mehmed Zâti Bey’in “Borizan ve Tranpete Muallimi” Adlı Eserinin İncelenmesiGökhan YalçınDOI :10.26650/CONS2025-1614008Research ArticletrP. 14-28Necati Giray’ın Üç Keman İçin “Ağıt” Triosunun Form ÖzellikleriLale Hüseynova HasanovaDOI :10.26650/CONS2025-1614471Research ArticletrP. 29-37Leon Hancıyan Koleksiyonu’nda Bestekârı “Reftâr” Olarak Kayıtlı Sabâ Saz Semâîsi’nin TahlîliEmre DüzünDOI :10.26650/CONS2025-1615659Research ArticletrP. 38-53Muallim İsmâîl Hakkı Bey Koleksiyonu 274 Numaralı Defterin Muhteviyatının Değerlendirilmesiİsmail YörükçüoğluDOI :10.26650/CONS2025-1628832Research ArticletrP. 54-73Memetik Kuramın Ötesinde: Müzikte Bilgi Temelli Evrimsel Başarı ModeliGüncel Gürsel ArtıktayDOI :10.26650/CONS2025-1634409Research ArticletrP. 74-93“İrticalî İcranın Tatbik Edildiği Caz Toplantısı”: Jam Session’a Tarihsel ve Teorik YaklaşımlarSelim TanDOI :10.26650/CONS2025-1635460Research ArticletrP. 94-109Arabic Music Conference 1932 Committees “Committee of Makams, Rhythm, and Composition”Mohamed Mostafa Ahmed Mohamed, Gözde Çolakoğlu Sarı, Ozan BaysalDOI :10.26650/CONS2025-1658504Research ArticleenP. 110-128Painting and Music: Renaissance Expressions of HarmonyHande TokgözDOI :10.26650/CONS2025-1686319Research ArticleenP. 129-144“I Want to Conquer the World”: Chasing the Wild Goose, Tracing the NoiseHüseyin SerbesDOI :10.26650/CONS2025-1686739Research ArticleenP. 145-158Comparison of Analog and Software-Based Processors in the Mixing ProcessabstractMehmet ÖzkeleşDOI :10.26650/CONS2025-1685187Research ArticleenP. 159-178Francis Poulenc’in Müzikal Tarzı ve Üflemeli Çalgılar ile Piyano İçin Bestelediği Sextet, FP 100 Üzerine Bir AnalizKaan Civelek, Ayşe Özlem AkdenizDOI :10.26650/CONS2025-1625203Research ArticletrP. 179-206Piyano Yarışmalarının Kariyer Sürecine EtkileriMustafa Emir BarutcuDOI :10.26650/CONS2025-1640308Research ArticletrP. 207-220Franz Liszt’in “Totentanz” Eserinin İcrasina Yönelik Teknik ve Sanatsal İncelemeSamir MirzayevDOI :10.26650/CONS2025-1645712Research ArticletrP. 221-234Arel Teorisinin İktidarı Üzerine Bir İncelemePınar Çakı, Gözde Çolakoğlu SarıDOI :10.26650/CONS2025-1658212Research ArticletrP. 235-249Türk Halk Müziği Ses İcrasında Vibrato Kullanımının Hız ve Kapsam Değerleri Üzerinden Dijital Analizi: Rıza Konyalı ve Davut Sulari İcrâ ÖrneğiNevzat Erol, Kenan Serhat İnceDOI :10.26650/CONS2025-1659616Research ArticletrP. 250-274Medyatizasyon Süreci Bağlamında Müziğin Teknolojisi, Teknolojinin MüziğiSerkan KaratayDOI :10.26650/CONS2025-1660073Research ArticletrP. 275-297Rachmaninoff’un Piyano Yazısında Yapısal ve Teknik Benzerlikler: 3. Piyano Konçertosu ile 2. Piyano Sonatı Arasında Karşılaştırmalı Bir İncelemeZeynep GürgeyDOI :10.26650/CONS2025-1677815Research ArticletrP. 298-316Oyunculukta Ses ve Performans Sürecinde Yaşanan Fonksiyonel Ses ProblemleriKenan Özsever, Semih ÇelenkDOI :10.26650/CONS2025-1613865Research ArticletrP. 317-326Sevim Burak’ın Everest My Lord Metnini Peyzaj Metnin Kurulum Stratejileriyle İncelemekZeynep ErdalDOI :10.26650/CONS2025-1619724Research ArticletrP. 327-344Japon Nihonbuyō Eğitiminde İçsel Gücün Bedenleşmesi: Ustadan Çırağa Seishin’in AktarımıŞebnem Sözer ÖzdemirDOI :10.26650/CONS2025-1634479Research ArticletrP. 345-358Rancière’in İmge Krizi Düşüncesi Ekseninde Beckett ve Müller’in Metaforik İmgeleriElif Ceren BodurDOI :10.26650/CONS2025-1642619Research ArticletrP. 359-370Edward Gordon Craig’in ‘Kukla Üstü’nden Robert Bresson’un ‘Model’ine Oyuncunun TemsiliSercan ÖzinanDOI :10.26650/CONS2025-1645112Research ArticletrP. 371-381Kimlik Bunalımından Bunalım Kimliğine “Kurtar Kendini Sana Dilediğim Güzelliklerden”Ali Noyan AyturanDOI :10.26650/CONS2025-1656058Research ArticletrP. 382-398K. Stanislavski, Lee Strasberg, Sanford Meisner Oyunculuk Yöntemleri: Benzerlikler ve FarklılıklarOkan İzgiDOI :10.26650/CONS2025-1658505Research ArticletrP. 399-415Barok Dönem İtalyan Operasında Arya Formunun Gelişim SüreciAyşe BozkurtDOI :10.26650/CONS2025-1655040Research ArticletrP. 416-430A. A. Saygun’un Özsoy Operası’ndaki Ulusal UnsurlarArdan BeyarslanDOI :10.26650/CONS2025-1687130Research ArticletrP. 431-439Müzikal Tiyatroda Şarkı Söyleme Teknikleri: Stilistik, Pedagojik ve Performans Boyutlarıyla Bir İncelemeSitare BilgeDOI :10.26650/CONS2025-1676316Research ArticletrP. 440-457Konservatuvar Öğrencilerinde Fiziksel Uygunluk Parametrelerinin Seçilmiş Bale Hareketlerine Etkisinin İncelenmesiGökçe Akgün, Zeynep DalğacıDOI :10.26650/CONS2025-1646387Research ArticletrP. 458-472Arpın Yapısal Gelişimi Bağlamında Barok, Klasik ve Romantik Dönem Arp KonçertolarıGözde Ece Yavaş ÖztürkDOI :10.26650/CONS2025-1647286Review ArticletrP. 473-483Igor Sposobin ve Sovyet Armoni Pedagojisinin Evrensel Mirası: Tarihsel, Teorik ve Kültürel Bir İncelemeİlke KarcılıoğluDOI :10.26650/CONS2025-1675196ReviewtrP. 484-493“İmparator Olmak İsterdim” (K 539), Vatansever Bir Savaş Şarkısı Mıdır?Fatma Gökçe Çiçek TuğerDOI :10.26650/CONS2025-1634082TranslationtrP. 494-505Performans Çalışmaları: Bir GirişBeril ÖzerDOI :10.26650/CONS2025-1634991Book ReviewtrP. 506-510