Kitap Değerlendirmesi


DOI :10.26650/bba.2024.21.1431827   IUP :10.26650/bba.2024.21.1431827    Tam Metin (PDF)

Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı

Ayşegül Tok

Canan Ergün, Kütüphanelerde İtibar Yönetimi: Paydaş Temelli Bir Model Önerisi. Hiperyayın 2021. 1.Baskı, 304 s. ISBN: 978-625-7402-43-9; e-ISBN: 978-625-7402-6

DOI :10.26650/bba.2024.21.1431827   IUP :10.26650/bba.2024.21.1431827    Tam Metin (PDF)

Building Reputation in Libraries: An Innovative Management Approach to Stakeholder Interaction

Ayşegül Tok

Canan Ergün, Kütüphanelerde İtibar Yönetimi: Paydaş Temelli Bir Model Önerisi. Hiperyayın 2021. 1.Baskı, 304 s. ISBN: 978-625-7402-43-9; e-ISBN: 978-625-7402-6


PDF Görünüm

Referanslar

  • Akpınar, Ö. F. (2017). Kitap tanıtımı yazısının amaçları, çeşitleri, metodu ve faydaları. Türk& İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(12), 426-441. google scholar
  • Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi. Hiperyayın. google scholar
  • Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi [Doktora tezi]. Maltepe Üniversitesi. google scholar
  • Esgidir, O. F. (2023). Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi. İstanbul. Hiperlink. ISBN: 978-625-7402-43-9. Education and Technology in Information Science, 1(2), 82-85. google scholar
  • Keskin, İ., Furat, M. F., Kaygısız, E. G. ve Oğuz, N. (2014). Bilgi kurumlarında kurumsal itibar: İslâm Araştırmaları Merkezi (İsam) Kütüphanesi google scholar
  • örneği. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi, 9(2), 101-120. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/40331 google scholar
  • Şişman, M. (2005). Kitap eleştirisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 41(41), 133-140. google scholar
  • Masters, D. G. (1996). Total Quality Management in Libraries. ERIC Digest. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED396759.pdf google scholar

Atıflar

Biçimlendirilmiş bir atıfı kopyalayıp yapıştırın veya seçtiğiniz biçimde dışa aktarmak için seçeneklerden birini kullanın


DIŞA AKTAR



APA

Tok, A. (2024). Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi, 0(21), 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827


AMA

Tok A. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi. 2024;0(21):34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827


ABNT

Tok, A. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi, [Publisher Location], v. 0, n. 21, p. 34-37, 2024.


Chicago: Author-Date Style

Tok, Ayşegül,. 2024. “Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı.” Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi 0, no. 21: 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827


Chicago: Humanities Style

Tok, Ayşegül,. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı.” Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi 0, no. 21 (Nov. 2024): 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827


Harvard: Australian Style

Tok, A 2024, 'Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı', Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi, vol. 0, no. 21, pp. 34-37, viewed 21 Nov. 2024, https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827


Harvard: Author-Date Style

Tok, A. (2024) ‘Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı’, Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi, 0(21), pp. 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827 (21 Nov. 2024).


MLA

Tok, Ayşegül,. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı.” Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi, vol. 0, no. 21, 2024, pp. 34-37. [Database Container], https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827


Vancouver

Tok A. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi [Internet]. 21 Nov. 2024 [cited 21 Nov. 2024];0(21):34-37. Available from: https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827 doi: 10.26650/bba.2024.21.1431827


ISNAD

Tok, Ayşegül. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı”. Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi 0/21 (Nov. 2024): 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827



ZAMAN ÇİZELGESİ


Gönderim05.02.2024
Kabul18.03.2024
Çevrimiçi Yayınlanma28.06.2024

LİSANS


Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)

This license lets others remix, tweak, and build upon your work non-commercially, and although their new works must also acknowledge you and be non-commercial, they don’t have to license their derivative works on the same terms.


PAYLAŞ




İstanbul Üniversitesi Yayınları, uluslararası yayıncılık standartları ve etiğine uygun olarak, yüksek kalitede bilimsel dergi ve kitapların yayınlanmasıyla giderek artan bilimsel bilginin yayılmasına katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. İstanbul Üniversitesi Yayınları açık erişimli, ticari olmayan, bilimsel yayıncılığı takip etmektedir.