Comparing and Combining MLP and NEAT for Time Series ForecastingSerkan Aras, Anh Nguyen, Allan White, Shan HeDOI :10.5152/iujsb.2017.001Araştırma MakalesienS. 147-160Reklamlarla Marka Kişiliği Geliştirmek: Arketipler Tüketicileri Yakalayabiliyor Mu?Volkan Yakın, Canan AyDOI :10.5152/iujsb.2017.002Araştırma MakalesitrS. 161-178Online Yorumlardan Algılanan Faydanın İncelenmesi: Yorumun Faydalı Bulunma İhtimali ve Aldığı Faydalı Oy SayısıEyyup Yaraş, Meltem Yetkin Özbük, Akif ŞenDOI :10.5152/iujsb.2017.003Araştırma MakalesitrS. 179-187Y Kuşağının Kompulsif Satın Alma Davranışına Etki Eden Faktörler Üzerine Bir AraştırmaSelçuk Efe Küçükkambak, Yusuf Kaderli, Ece Aksu ArmağanDOI :10.5152/iujsb.2017.004Araştırma MakalesitrS. 188-210Endüstri 4.0 Yolculuğunda Trendler ve RobotlarSeniye Ümit Fırat, Oktay Zihni FıratDOI :10.5152/iujsb.2017.005Davetli DerlemetrS. 211-223