Tanzimat Döneminde Açılan Yeni Okullarda Arapça Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarının Yöntem Açısından İncelenmesiKerim AçıkDOI :10.26650/jos.2020.006Araştırma MakalesitrS. 1-49Çince Okumada Görsel Bir İpucu Olarak Sözcük Sınırı Kullanımı: Bir Göz İzleme ÇalışmasıSıla Ay, İsmigül Cantürk, Tuğba AkgürDOI :10.26650/jos.2020.007Araştırma MakalesienS. 51-64Okçuzâde ve en-Nazmu’l-Mübîn fi’l-âyâti’l-erba‘în Adlı Türkçe Kırk Ayet TefsiriUğur BoranDOI :10.26650/jos.2020.008Araştırma MakalesitrS. 65-108Emirati Poetic MovementsZainab Alyasi EssaDOI :10.26650/jos.2020.009Araştırma MakalesienS. 109-125Umûm-Husûs Bağlamında Harf-i Ta‘rifin Anlam YelpazesiYakup Kara, Şükran FazlıoğluDOI :10.26650/jos.2020.010Araştırma MakalesitrS. 127-139Vâsînî el-A‘rac ve Memleketu‘l-Ferâşe Adlı Romanına Genel Bir Bakışİbrahim Şaban, Muhsin UzunDOI :10.26650/jos.2020.011Araştırma MakalesitrS. 141-155İbnu’l-Cezerî ve DilciliğiAdem Yerinde, Büşra ÖzdemirDOI :10.26650/jos.2020.012Araştırma MakalesitrS. 157-187