Body as a Machine: Meyerhold Between Politics and TheoryMagda RomanskaDOI :10.26650/jtcd.2023001Araştırma MakalesienS. 1-12Sevim Burak’ın İşte Baş, İşte Gövde, İşte Kanatlar Adlı Oyununda Grotesk Beden İmgesi ve Karnavalesk UnsurlarArzu ÖzyönDOI :10.26650/jtcd.1307072Araştırma MakalesitrS. 13-23Oyuncu Bedeni ve Kurgusal Karakter İlişkisi Üzerine Merleau-Ponty’nin Bedenlenme Fenomenolojisi Bağlamında Bir DenemeTuğçe Gözde PelisterDOI :10.26650/jtcd.1274808Araştırma MakalesitrS. 24-35Karşı-Teatral Bir Düş: İnsansız TiyatroMelike Saba AkımDOI :10.26650/jtcd.1342205Araştırma MakalesitrS. 36-43Splitting out of Class: Family and Social Class as Schizophrenogenic Forces in Frank McGuinness’s Observe the Sons of Ulster Marching Towards the SommeMerve HançerDOI :10.26650/jtcd.1369820Araştırma MakalesienS. 44-52Oedipus Trajedisinin Kadın Yüzü: IocastaBengü Cennet CoşkunDOI :10.26650/jtcd.1366155Araştırma MakalesitrS. 53-62Ekofobinin İzlerini Sürmek: Murathan Mungan’ın Geyikler Lanetler Adlı Oyununda Doğa/Kültür İkiliğine Ekofeminist Bir BakışGamze GüzelDOI :10.26650/jtcd.1375734Araştırma MakalesitrS. 63-75