Gözlerimi Kaparım, Seyahatimi Yaparım: Susan Sontag’ın Alice Yatakta Adlı Oyununda Hayalî SeyahatNilay KayaDOI :10.26650/jtcd.1393494Araştırma MakalesitrS. 1-11Çifte Bilinçliliğe Yeni Bir Yorum: Wole Soyinka ÖrneğiAslı KutlukDOI :10.26650/jtcd.1449561Araştırma MakalesitrS. 12-26Kırgız Epik Destan Geleneğinin Tiyatro Sanatına Yansıması: Cañıl Mırza Destanı ve Kukla Tiyatrosu ÖrneğiEzgi Oya Gümüş, Özkul ÇobanoğluDOI :10.26650/jtcd.1432027Araştırma MakalesitrS. 27-40The Revival of the Byronic Hero in John Osborne’s Look Back in AngerArda Bade ŞenliDOI :10.26650/jtcd.1418592Araştırma MakalesienS. 41-50Tekillik ve Ortaklık Kavramları Ekseninde Oyunculukta Öz MeselesiSeçil ElçinDOI :10.26650/jtcd.1459104Araştırma MakalesitrS. 51-61Kurmaca ve Gerçek İlişkisi Üzerine Bir Kitap: Anne Ben Düştüm mü? Kurmacalara Neden Muhtacız?Duygu Toksoy ÇeberDOI :10.26650/jtcd.2024001Kitap DeğerlendirmesitrS. 62-65Dijital Dünyanın Dramatik Sesi: Duyulan Tiyatro: Radyo Oyunu Yazım Tekniği Üzerine Bir İncelemeGonca EkinDOI :10.26650/jtcd.21475935Kitap DeğerlendirmesitrS. 66-69