Totaliter Bir Tekno-Köleye Doğru: Daft Punk’ın Electroma’sıHüseyin SerbesDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0112Research ArticleenP. 1-24Sahte-Gerçekçilik Olarak Sinema Okültizmi: Nollywood Film İzleyicilerinin Fetiş Zihniyetini Achille Mbembe’nin “Çift” Kavramıyla Rasyonalize EtmekFloribert Patrick C. EndongDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0113Research ArticleenP. 25-43“Metamps(i)piral”: Döngüsel Bir ‘Yalan’ Olarak Halef Filminde Ruh Göçüne Akılla İnanmakAleyna ZaimDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0014Research ArticletrP. 45-69Yamalı Anlatılar: Altmışlı Yılların Toplumsal Gerçekçi Yapısı Ekseninde Yeşilçam MelodramlarıNigar ZulfugarovaDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0015Research ArticletrP. 71-100Sanal Dünyada Yeniden Doğmak: Dijital Kapitalizm Bağlamında Upload Dizisi ÖrneğiHilal SatıcıDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0016Research ArticletrP. 101-120Sürdürülebilir Sinema ve Yeşil Film Yapımı Üzerine Serpil Altın ve Korhan Uğur ile Söyleşi: “Yerin Altına İnmemek İçin Yeryüzünü Doğru Kullan”Cansu Öksüz KarademirDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0017InterviewtrP. 121-133Ridley Scott’ın Napoleon Filminin Eleştirel Bir AnaliziCenk TanDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0018Film ReviewenP. 135-144Yaşamanın Doğru Yolu ya da İzin Vermenin Çaresizliği: Speak No Evil Filmi Üzerine Bir İncelemeEren AkoğluDOI :10.26650/Filmvisio.2024.0019Film ReviewtrP. 145-160