Dil-Kur’ân-Anlam Üzerine Tefsire Metodolojik Bir Katkı -Ebüssenâ el-İsfahânî’nin MukaddimesiMuhammed İsa YüksekDOI :10.26650/di.2019.30.1.0010Research ArticletrP. 1-24Hanefi Geleneğinden Klasik Osmanlı Kanunlarına Had-Kısas Dışı Ağır Ceza FormülüMuharrem MidilliDOI :10.26650/di.2019.30.1.0018Research ArticletrP. 25-48Zekât ve Vakıf Bağlamında Yoksulluk, Açlık ve EşitsizlikAhmet Suayb GundogduDOI :10.26650/di.2019.30.1.0005Research ArticleenP. 49-64Bir Osmanlı Tarihçisi: Osmân Fütûhî ve ʻAcâʼibü’l-Mehârib ve Garâʼibü’l-Meʻârik Adlı EseriVeysel Göger, Hüseyin SarıkayaDOI :10.26650/di.2019.30.1.0077Research ArticleenP. 65-78Otizmli Çocuklar için İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı: Otizmlilerde Din ve Din Eğitiminin İmkânı Tartışmaları Çerçevesinde Bir İncelemeSümeyra BilecikDOI :10.26650/di.2019.30.1.0011Research ArticletrP. 79-109Evlenme ve Boşanma Deneyimleri Arasındaki İlişkide Dindarlık Faktörünün İncelenmesiFatma BaynalDOI :10.26650/di.2019.30.1.0015Research ArticletrP. 111-140ABD’de Hıristiyan Siyonizmi: Kökeni, İnanç Esasları ve Günümüz Amerikan Siyasetine EtkisiHafize Şule AlbayrakDOI :10.26650/di.2019.30.1.0019Research ArticletrP. 141-169Mehdi’yi Yeniden Tanımlamak: Senegalli LayecilerThomas DouglasDOI :10.26650/di.2019.30.1.0004Research ArticleenP. 171-186Mülk Suresinde Estetik: Metafizik Ayna Olarak Matematiksel TipolojiValerie GonzalezDOI :10.26650/di.2019.30.1.0007Research ArticleenP. 187-204Kur’an Kıssaları Işığında Çocukların Ahlâk Eğitiminde İlkelerMohammad Jaber ThalgiDOI :10.26650/di.2019.30.1.0049Research ArticleenP. 205-230Türkiye’deki İlâhiyat ve İslâmî İlimler Fakülteleri Öğrencilerinin Hazırlık Sınıflarındaki Arapça Öğretim Programlarına Yönelik TutumlarıSultan Şimşek, Islam Youssry ElhadkyDOI :10.26650/di.2019.30.1.0066Research ArticleenP. 231-262Şia Hadis Tarihi Adlı Eser ÜzerineMuhammed İkbal AslanDOI :10.26650/di.2019.30.1.0025Research NotetrP. 263-276Book Review: Imams in Western Europe: Developments, Transformations, and Institutional Challenges Edited by Mohammed Hashas, Jan Jaap de Ruiter and Niels Valdemar Vinding (Amsterdam: Amsterdam University Press, 2018), p. 438. ISBN: 978–9462983830Yakoob AhmedDOI :10.26650/di.2019.30.1.0020Book ReviewenP. 277-287Book Review: Sabev, Orlin. Waiting for Müteferrika: Glimpses of Ottoman Print Culture (Istanbul: Academic Studies Press, 2018), p. 200. ISBN: 978-161-8116-18-5Dzenita KaricDOI :10.26650/di.2019.30.1.0008Book ReviewenP. 289-291Kitap Değerlendirmesi: Ritter, André; Schröter, Jörg Imran; Tosun, Cemal (ed). Religiöse Bildung und interkulturelles Lernen: Ein ErasmusPlusProjekt mit Partnern aus Deutschland, Liechtenstein und der Türkei. (Münster: Waxmann Verlag, 2017), s. 216. ISBN: 978-3-8309-3591-9Sultan GülşenDOI :10.26650/di.2019.30.1.0024Book ReviewtrP. 293-297Sahn-ı Semân’dan Darülfünûn’a Osmanlı İlim ve Fikir Dünyası: Âlimler, Müesseseler ve Fikri Eserler (19. yy) 20-21 Aralık 2018DOI :10.26650/di.2019.30.1.0026Meeting AbstracttrP. 299-303Osmanlı’da İlm-i Tefsir: Âlimler, Eserler ve Meseleler 14-15 Aralık 2018Fatma Nur ŞenerDOI :10.26650/di.2019.30.1.0022Meeting AbstracttrP. 305-310