Absürt Tiyatroya Doğru: OBERİU Oyunlarında Absürt Öğeler (Vvedenski Örneği)Emine Öztürk KızmışDOI :10.26650/CONS2024-1428031Araştırma MakalesitrS. 1-13Onur Özmen’in “Op. 41 Keman-Piyano İçin Sonatin” Eserinin İncelenmesi ve Düzeyinin BelirlenmesiSonat CoşkunerDOI :10.26650/CONS2024-1430323Araştırma MakalesitrS. 14-28Müzikal Yaratımda Bilinçdışının Etkileşimi Üzerine Kavramsal İncelemeİsmail Hakkı BurdurluDOI :10.26650/CONS2024-1431502Araştırma MakalesienS. 29-42Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine EtkisiSibel Karaman, Nihat Ozan Köroğlu, Gamze Nevra Köroğlu, Harun Baki, Mehmet Murat DemetDOI :10.26650/CONS2024-1435616Araştırma MakalesitrS. 43-53Muhlis Sabahattin Ezgi ve Cumhuriyet Dönemi Türk Operetlerinden “Ayşe Opereti”Çağatay Gülmez, Köksal ApaydınlıDOI :10.26650/CONS2024-1443927Araştırma MakalesitrS. 54-74Tarihsel Bağlam Açısından Makam İsimlerinde Kadîm-Cedîd Ayrımının Anlamları ve İşlevleriHakan AykurtDOI :10.26650/CONS2024-1446252Araştırma MakalesitrS. 75-91Kobra, Aşağı Bakan köpek, Dört Kollu Sopa” Hatha Yoga Pozlarının Appoggio Tekniğine KatkısıBurcu Koşar, Nesibe Özgül TurgayDOI :10.26650/CONS2024-1452444Araştırma MakalesitrS. 92-104Saygun’un Müziğinde Alaca Dor Töre Dizisinin Dikey Boyutu: [3, 5, 3] Akorunun Kökenine İlişkin Bir İrdelemeOrhan Veli ÖzbayrakDOI :10.26650/CONS2024-1453690Araştırma MakalesitrS. 105-120Ebced Notası ve Devirlerin GösterimiFerhat ÇaylıDOI :10.26650/CONS2024-1453711Araştırma MakalesitrS. 121-135Yorgo Bacanos’un Mahur Aranağme İcrasının AnaliziMehmet Alişan Budak, Cenk GürayDOI :10.26650/CONS2024-1453714Araştırma MakalesitrS. 136-146Fernando Sor’un Klasik Gitar İçin Yazdığı Etüt Kitaplarının İncelenmesiİbrahim Şevket GüleçDOI :10.26650/CONS2024-1469862Araştırma MakalesitrS. 147-155TRT Repertuvarındaki Türkülerin Bölgelere Göre Değer İfadeleri Açısından KarşılaştırılmasıSerap Yağmur İlhan, Ersan ÇiftciDOI :10.26650/CONS2024-1471282Araştırma MakalesitrS. 156-163Agustín Pio Barrios Mangoré’nin Ustalık Eseri La Catedral’in Müzikal AnaliziMehmet Görkem Bilgütay, Burak SağırkayaDOI :10.26650/CONS2024-1476263Araştırma MakalesitrS. 164-17621. Yüzyıl Türk Operalarındaki Mitolojik Unsurlar ve Opera-Mitoloji-Sürdürülebilirlik İlişkisiSultan Ayça Sungur, Başak GorgorettıDOI :10.26650/CONS2024-1477782Araştırma MakalesitrS. 177-190Barok ObuaAyşin Pelin KiremitciDOI :10.26650/CONS2024-1480490Araştırma MakalesitrS. 191-206Erdal Erzincan’ın Bağlama/Saz Açışlarının Makamsal Yapısı Üzerine Bir İncelemeAhmet Akın, Sühan İrdenDOI :10.26650/CONS2024-1480822Araştırma MakalesitrS. 207-239Melih Cevdet Anday’ın “Ölüler Konuşmak İsterler” İsimli Oyununun Absürt Tiyatronun Oyun Yazımı Eğilimleri Bağlamında İncelenmesiSimay YılmazDOI :10.26650/CONS2024-1482628Araştırma MakalesienS. 240-250Davul İçin Tam Otomatik Bir Akort Sisteminin Tasarım ve Optimizasyon Süreçlerinin İncelenmesiÖzgün Arda Nural, Arda EdenDOI :10.26650/CONS2024-1490026Araştırma MakalesitrS. 251-263Gürültünün Tanımı ve Müzikle İlişkisi: Bir Literatür DerlemesiBahadırhan KoçerDOI :10.26650/CONS2024-1399485DerlemetrS. 264-275Tarımın Şafağında DansSerdar ÖzbilenDOI :10.26650/CONS2024-1463371Kitap DeğerlendirmesitrS. 276-279