Müzikte İktidar Dinamikleri: Yaratıcı İktidarBedirhan Büyükduman, Emine Ceylan Ünal AkbulutDOI :10.26650/CONS2024-1508043Araştırma MakalesitrS. 280-289Çaykovski’nin Eserlerinde ve Birinci Piyano Konçertosunda Rus Halk Müziği EtkileşimiTuğrul AdiloğluDOI :10.26650/CONS2024-1509287Araştırma MakalesitrS. 290-300Yeni Müzikte Grafik Notasyon: Yapıt ve İcracı İçin Bir Yeniden Doğuş?Ceyla Ganioğlu YalçınDOI :10.26650/CONS2024-1511370Araştırma MakalesitrS. 301-311Kontrbasta Genişletilmiş Tekniklerin İcra Pratikleri Açısından İncelenmesiH. Özgür Akkor, Koray SazlıDOI :10.26650/CONS2024-1522827Araştırma MakalesitrS. 312-331“New Method for the Double Bass” (Franz Simandl) 1. Kitap, 1. Bölümünün Detaylı AnaliziHande TokgözDOI :10.26650/CONS2024-1523172Araştırma MakalesitrS. 332-348Igor Stravinsky’nin “Concerto for Piano and Winds” Adlı Eserinin Birinci Bölümünün İncelenmesiMahmut YontarDOI :10.26650/CONS2024-1524651Araştırma MakalesitrS. 349-36220. Yüzyıl Genişletilmiş Gitar Tekniklerinin Seçilmiş Eserler Üzerinde İncelenmesiBarış ÖnderDOI :10.26650/CONS2024-1534592Araştırma MakalesitrS. 363-386Enstrüman Çalmanın Genç Yetişkinlerin Saldırganlık ve Strese Yatkınlık Düzeyleri Üzerindeki Etkisiİlker KömürcüDOI :10.26650/CONS2024-1539510Araştırma MakalesienS. 387-398Kaija Saariaho’nun Keman Eserleri Işığında Çağdaş Keman Tekniklerinin İncelenmesiEzgi YürümezDOI :10.26650/CONS2024-1548059Araştırma MakalesitrS. 399-415Ludwig Van Beethoven ve Johann Nepomuk Mälzel’in Metronom Üzerinden İlişkisiGöknil Özkök SezenerDOI :10.26650/CONS2024-1548483Araştırma MakalesitrS. 416-423George Enescu’nun Hayatı, Müzik Dili, Cantabile et Presto Eserinin Belirleyici ÖzellikleriSeyhan BulutDOI :10.26650/CONS2024-1551467Araştırma MakalesitrS. 424-436Frank Martin’in Quatre Pieces Breves İsimli Eserinin Analizi ve Performans ÖnerileriSerkan AğırDOI :10.26650/CONS2024-1557271Araştırma MakalesitrS. 437-448Batı Müziğinden Seçilmiş Eserlerde Altın Oranın Grafik AnaliziSonat MutverDOI :10.26650/CONS2024-1558082Araştırma MakalesienS. 449-477Müzik Performansında Ritmik Karmaşıklık Ölçümleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir ÇalışmaCihan Yaygın, Ozan Baysal, Yavuz Buruk, Barış BozkurtDOI :10.26650/CONS2024-1562373Araştırma MakalesienS. 478-487Muammer Sun’un “Keman ve Piyano İçin Üç Parça” Başlıklı Eserinin Piyano İcra Pratiği Açısından DeğerlendirilmesiElif Önal, Arda ErdemDOI :10.26650/CONS2024-1564519Araştırma MakalesitrS. 488-503Bir Kavram, Çoklu Uygulamalar: Notasyon Kullanımı Üzerine Bir Ornek Uygulama Calısması: Dark BrightAmy T. SalsgıverDOI :10.26650/CONS2024-1572432Araştırma MakalesienS. 504-515Zamanın Ötesinde Bir Besteci: Ludwig van Beethoven’in Evrensel Müzik Anlayışı ve Piyano SonatlarıRuba Pekdemir PekerDOI :10.26650/CONS2024-1573003Araştırma MakalesitrS. 516-527Türkiye’de Arabesk Müzik Tartışmalarında Haydar Tatlıyay ve “Ben Bir Günahsızım” FilmiEmre Üstgül, Sıtkı Bahadır TutuDOI :10.26650/CONS2024-1518970Araştırma MakalesitrS. 528-544Yapay Zekâ Uygulamalarının Müzik ve Müzik Endüstrisi Üzerine EtkileriBuket Gündoğdu, Semih OkcuDOI :10.26650/CONS2024-1524963Araştırma MakalesitrS. 545-558Caz Yorumunda Klasik MüzikStacy Olive JarvısDOI :10.26650/CONS2024-1528675Araştırma MakalesienS. 559-583Akustik Yoluyla Algı Kapılarını Açmak: La Monte Young’ın Sinüs Dalga EnstalasyonlarıUğur Cihat SakaryaDOI :10.26650/CONS2024-1571902Araştırma MakalesitrS. 584-598Eserlerin Yeniden Armonilenmesi Sürecinde Akor İlerlemeleri ve İkincil DominantlarSercan ÖzkeleşDOI :10.26650/CONS2024-1577194Araştırma MakalesitrS. 599-615Don Giovanni Operasında Commedia Dell’arte EtkileriFurkan AktakkaDOI :10.26650/CONS2024-1509765Araştırma MakalesitrS. 616-630Biyopolitik Bir Kavram Olarak “Kadın Bedeni” ve Protest Bir Tavır Olarak Performans Sanatında ÇıplaklıkAli Ömür UlusoyDOI :10.26650/CONS2024-1532501Araştırma MakalesitrS. 631-644Derrida’nın Hayaletleri ile Hamlet’i Yeniden Sökmek: Hayaletleştirmeİbrahim GüngörDOI :10.26650/CONS2024-1550238Araştırma MakalesitrS. 645-655Şarkıcılardaki Performans Anksiyetesinin Yönetiminde Kullanılabilecek Bitkisel Yaklaşımlar Üzerine Bir DeğerlendirmeAlper Şakalar, Remziye Eda KazancıDOI :10.26650/CONS2024-1560631Araştırma MakalesienS. 656-669Benlik Algısının Oyunculukta Dönüşümü: Beden BenlikYeşim AlıçDOI :10.26650/CONS2024-1572786Araştırma MakalesitrS. 670-682Sacco ve Vanzetti’yi Yeniden Canlandırmak: Armand Gatti’nin Chant Public Devant Deux Chaises Électriques Adlı Oyununda TarihsellikEce Yassıtepe AyyıldızDOI :10.26650/CONS2024-1577210Araştırma MakalesitrS. 683-693Müzikal Tiyatroda Şarkı Türleri ve Şarkı Çevirisi: Grease Müzikali ÖrneğiSitare BilgeDOI :10.26650/CONS2024-1577917Araştırma MakalesitrS. 694-708Bale Antrenmanlarındaki Hareket Özelliklerinin Sistematik DerlemesiGökçe AkgünDOI :10.26650/CONS2024-1555623Derleme MakalesitrS. 709-717