Türkçedeki Bazı Yardımcı Fiillerle Yapılan Bileşik Fiillerin TİD’de Kullanım SıklığıMesut YazıcıDOI :10.26650/jol.2022.1062578Araştırma MakalesitrS. 1-16On the Syntax and Semantics of Depictives in TurkishSemra Baturay Meral, Hasan Mesut MeralDOI :10.26650/jol.2022.1164029Araştırma MakalesienS. 17-33Irak Türklerinin Eğitimde Dil TercihleriKubra Saadum JaaferDOI :10.26650/jol.2022.1183190Araştırma MakalesitrS. 35-50Kovid-19 Salgını Sonrası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çevrim İçi Modeller: Ankara Üniversitesi TÖMER ÖrneğiUğur Okur, Mehmet GürlekDOI :10.26650/jol.2022.1213471Araştırma MakalesitrS. 51-66Türkçe Öğrenen Derlemi için Hata Etiketleme SistemiAnna GolynskaiaDOI :10.26650/jol.2022.1216218Araştırma MakalesitrS. 67-87Mis/disinformation on COVID-19 in Social Media Narratives in Nigeria and Iraq: An Exploratory Investigation of their Linguistic Features from Pragmatic PerspectivesAhmed Mohammed Bedu, Hind Moayad IsmailDOI :10.26650/jol.2022.1185466Araştırma MakalesienS. 89-103İngilizce Hazırlık Programındaki Üniversite Öğrencilerinin İçerik Temelli İngilizce Öğretim Yöntemine Karşı Tutum ve Motivasyonuna Yönelik Çoklu Durum AraştırmasıMerve Keskin, Mehmet GürlekDOI :10.26650/jol.2022.1214731Araştırma MakalesitrS. 105-119Kuramsal ve Uygulamalı Sesbilim Kitap İncelemesiKemal Oğulcan ÖzsıcakDOI :10.26650/jol.2022.856356Kitap DeğerlendirmesitrS. 121-123