Türkçedeki Bazı Yardımcı Fiillerle Yapılan Bileşik Fiillerin TİD’de Kullanım SıklığıMesut YazıcıDOI :10.26650/jol.2022.1062578Research ArticletrP. 1-16On the Syntax and Semantics of Depictives in TurkishSemra Baturay Meral, Hasan Mesut MeralDOI :10.26650/jol.2022.1164029Research ArticleenP. 17-33Irak Türklerinin Eğitimde Dil TercihleriKubra Saadum JaaferDOI :10.26650/jol.2022.1183190Research ArticletrP. 35-50Kovid-19 Salgını Sonrası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çevrim İçi Modeller: Ankara Üniversitesi TÖMER ÖrneğiUğur Okur, Mehmet GürlekDOI :10.26650/jol.2022.1213471Research ArticletrP. 51-66Türkçe Öğrenen Derlemi için Hata Etiketleme SistemiAnna GolynskaiaDOI :10.26650/jol.2022.1216218Research ArticletrP. 67-87Mis/disinformation on COVID-19 in Social Media Narratives in Nigeria and Iraq: An Exploratory Investigation of their Linguistic Features from Pragmatic PerspectivesAhmed Mohammed Bedu, Hind Moayad IsmailDOI :10.26650/jol.2022.1185466Research ArticleenP. 89-103İngilizce Hazırlık Programındaki Üniversite Öğrencilerinin İçerik Temelli İngilizce Öğretim Yöntemine Karşı Tutum ve Motivasyonuna Yönelik Çoklu Durum AraştırmasıMerve Keskin, Mehmet GürlekDOI :10.26650/jol.2022.1214731Research ArticletrP. 105-119Kuramsal ve Uygulamalı Sesbilim Kitap İncelemesiKemal Oğulcan ÖzsıcakDOI :10.26650/jol.2022.856356Book ReviewtrP. 121-123