Bir Halkla İlişkiler Ütopyası: Diyalojik Halkla İlişkilerBeris Artan ÖzoranDOI :10.17064/iuifd.278412Araştırma MakalesitrS. 1-30Türki̇ye’de Mobi̇l İleti̇şi̇m Sektöründeki̇ Markalarin İti̇bar Katsayisi ve Algilanan Kali̇te İli̇şkisiGül Banu Dayanç KıyatDOI :10.17064/iuifd.372587Araştırma MakalesitrS. 31-64Türkiye’de Çocuk Haber Programı Geliştirme Üzerine Bir Öneri: Logo! Die Welt Und IchHayriye KapusuzDOI :10.17064/iuifd.364952Araştırma MakalesitrS. 65-101Benzer Sektörde Faaliyet Gösteren Kurumların Kuruluş Tarihi Sıralamasının Kurum Kültüründe Ortaya Çıkan Yansımaları: Alfred Adler Üzerinden Coca Cola ve Pepsi Kurumları Üzerine Bir DeğerlendirmeSevimece Karadoğan Doruk, Sezgin SavaşDOI :10.17064/iuifd.335667Araştırma MakalesitrS. 103-137Kadınların Madun Sorunsalı ve Bir Alternatif Olarak Yeni Medyada Dijital Aktivizm: Change.orgSelin Kiraz, Seyra KestelDOI :10.17064/iuifd.321654Araştırma MakalesitrS. 139-163Türkiye’de Değişen Erkekler ve Dergi Reklamlarındaki Erkek İmajıAtılım OnayDOI :10.17064/iuifd.364943Araştırma MakalesitrS. 165-188Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir AraştırmaGülcan Şener, Günay Motif AtarDOI :10.17064/iuifd.364939Araştırma MakalesitrS. 189-209