Uyuşturucu Madde Kullanımının Nedenleri ve Bağımlılık Oluşum Sürecinde İletişimsel Yaklaşımların Rolü ve Önemi: Polis Kayıtları Üzerinden Olgusal Bir İncelemeAtalay BaharDOI :10.26650/CONNECTIST2018-0032Araştırma MakalesitrS. 1-36Key Issues in Turkish Public Relations Practitioners’ Perception of the Profession: Relational Paradigm, Dialogic Public Relations, Symmetrical Public Relations, Corporate Social Responsibility, and Corporate SustainabilityHatun Boztepe TaşkıranDOI :10.26650/CONNECTIST2018-0023Araştırma MakalesienS. 37-59Medya Etiği Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar: Türkiye’deki Ders İzlenceleri Üzerinden Bir DeğerlendirmeBülent Çaplı, Oğuzhan TaşDOI :10.26650/CONNECTIST2018-0014Araştırma MakalesitrS. 61-76Google Gazeteciliği: Dijital Çağda Bir ‘Gerekli Kötü’ Olarak SEO Haberleri ve Haberin ‘Tık’ Uğruna DeformasyonuŞadiye Deniz, Elif Korap ÖzelDOI :10.26650/CONNECTIST2018-0007Araştırma MakalesitrS. 77-112Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Etkinlikleri ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Türk Markası Üzerine Tüketici AraştırmasıMurat Koçyiğit, Büşra KüçükcivilDOI :10.26650/CONNECTIST2018-0019Araştırma MakalesitrS. 113-141Reading Digital News: Hypertextual Usage Habits and Learning Practices Among U.S. Communication UndergraduatesBilge NarinDOI :10.26650/CONNECTIST497463Araştırma MakalesienS. 143-169Katılımcılık, Geribildirim ve Cevap Verebilirlik Boyutlarıyla Facebook’un Kurumsal İletişimde Etkileşimli Bir Mecra Olarak Kullanım Yetersizliği: Türkiye Menşeli Hava Yolları Şirketleri Üzerine Bir DeğerlendirmeEzel TürkDOI :10.26650/CONNECTIST478936Araştırma MakalesitrS. 171-196Reklamın Dramaturjik Çerçevede Çözümlenmesi: Absürt Dramaturji Açısından Bir Televizyon ReklamıSerdar YıldızDOI :10.26650/CONNECTIST2018-0002Araştırma MakalesitrS. 197-227