Türkiye’de gazeteciliğin dijitalleşme yoluyla dönüşümü: Arama motoru optimizasyonunun gazeteciliğe uygulanmasıTuğçe AyçinDOI :10.26650/CONNECTIST2022-1196025Araştırma MakalesienS. 1-25Kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin moda endüstrisindeki etkisi: SHEIN ve PrettyLittleThing üzerine bir vaka çalışmasıChloe CarrDOI :10.26650/CONNECTIST2022-226302Araştırma MakalesienS. 27-57Tüketici yenilikçiliği ve chatbot uygulamalarına güven arasındaki ilişkinin incelenmesi: Türk bankacılık sektörü üzerine bir araştırmaSevda Deneçli, Öykü Ezgi Yıldız Balaban, Ceyda Deneçli ArıbakanDOI :10.26650/CONNECTIST2022-1171397Araştırma MakalesienS. 59-85Neden paylaşmıyoruz? Sosyal ağlar ve gizlilik endişeleri, Türkiye ve Malezya’daki iletişim akademisyenlerinin karşılaştırmalı bir analiziBetül Önay Doğan, Nihal Kocabay Şener, Selçuk Kıran, Hasrina MustafaDOI :10.26650/CONNECTIST2022-1176989Araştırma MakalesienS. 87-122Kontrolü kaybetmek: Sosyal medya yorgunluğunun, gizlilik endişelerinin ve psikolojik tepkinin sosyal medya reklamcılığına etkileriNathalie NicolaDOI :10.26650/CONNECTIST2022-226305Araştırma MakalesienS. 123-149Toplumsal eşitsizliklerden dijital eşitsizliklere: Eskişehir, Türkiye’deki yoksulların yeni medya kullanımıTuba Sütlüoğlu, Emre GökalpDOI :10.26650/CONNECTIST2022-1130969Araştırma MakalesienS. 151-178